​📱KONTAKT

Telefon 62 21 43 48 / E-mail: info@svendborgsko.dk

🕒 ÅBNINGSTIDER

Man - Tor: 10.00 - 17.30 • Fre: 10.00 -18.00 • Lør: 09.30 - 14.00 • Søn: Lukket​

Kontakt

​SVENDBORG SKOTØJSMAGASIN

Møllergade 3
​5700 Svendborg


Telefon: 62 21 43 48
E-mail: info@svendborgsko.dk

CVR: 12214642 

​Salgs – og leveringsbetingelser

Indledning

www.svendborg-sko.dk ejes og drives af Klaus Nielsen, CVR- nr. 12214642 (herefter Svendborg Skotøjsmagasin), beliggende på Møllergade 3, 5700 Svendborg, Danmark, Tel., +45 62 21 43 48. Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www-svendborg-sko.dk kun til levering i Danmark. Samt salgsbetingelser for vores fysiske butik.

Køb fysisk i butik

Vi udbetaler gerne inden for 3 dage. Vi bytter gerne inden for 8 dage.

TILBUD- og UDSALGSVARER byttes IKKE

Købsbon skal altid medbringes – Gælder både for returvarer og reklamationer

Ved returvarer skal original kasse/emballage med samt bon.

Bestilling og betaling

www.svendborg–sko.dk er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor altid handle. Det kan dog ske, at vi lukker butikken grundet vedligeholdelse, helligdag m.m. Du kan kun foretage køb, når den fysiske butik er åben og tilgængelig. Du vælger den varer du ønsker at købe eller har forespørgsler på, ved at kopier model nr. og indsætter det i den rubrikken ”Står du og mangler sko” hvor du udfylder de følgende punkter og klikker på ”bestil” Vær opmærksom på at du ikke har gennemført noget køb, før du har fået svar retur og har betalt.

Kvittering for modtagelse af bestilling og ordrebekræftelse

Når du har bestilt en varer hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling inden for 24 timer. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en faktura/bekræftelse af din betaling fra os.

Levering

Vi sender med GLS. I vil modtage track and trace nr. pr mail eller på mobil (efter kundens ønske) så I altid kan spore den. (Vi vil sende nummeret til jer)

Pris for porto:

Kunden betaler selv porto.

60 – 160 kr. ( alt efter hvor stor pakken er ).

14 dages fortrydelsesret

Når du handler på nettet hos Svendborg-sko.dk har du normalt 14 dags fortrydelsesret, hvor du kan meddele til os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os. Nogle varer er ikke omfattet af fortrydelsesretten, og det vil fremgå i bestillingsforløbet. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis, eller en vare, der leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare eller parti. Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes værdi. Dvs., du må prøve at gå rundt indendørs i et par, uden at yde slitage på skoens såler. Derfor prøv sko på et gulvtæppe, og eller bløde overfalder. På nogle varer er der ikke fortrydelsesret, eller man kan miste sin fortrydelsesret. Vi giver besked i ordrebekræftelsen, hvis der er varer, hvor fortrydelsesretten ikke gælder, fx på tilbudsvarer eller udsalgsvarer. For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved utvetydig erklæring give os meddelelse herom seneste 14 dage efter modtagelsen af varen.

Returnering

Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til:

Svendborg Skotøjsmagasin
Møllergade 3
5700 Svendborg

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

VIGTIG!!!

Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur seneste 14 dage efter, du har fortrudt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, eller pakker som er sendt uden omdeling og skal afhentes på posthuset. Du kan dog også komme forbi vores adresse og afleverer returingen.

HUSK!! Dokumentation for dit køb, skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken når den sendes retur.

​​

​Tilbagebetaling

Når vi har modtaget varen, tjekker vi den, og får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt ved købet. Beløbet bliver overført tilbage ved en bankoverførsel, så husk at skrive dit Reg nr. og konto nr. ned på ordrebekræftelse, som bliver sendt med retur i pakken. Beløbet skal ifølge forbrugerreglen tilbagebetales inden der er gået 14 dage fra modtagelsen af varen, vi bestræber dog at tilbagebetale pengene umiddelbart efter modtagelsen af returvaren/varer.

BEMÆRK:

Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi: du reelt har taget varen i brug, hvis mærkatlabel er aftaget helt eller delvist, eller hvis den mangler, eller den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den, du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes værdi, egenskaber og den måde, som de fungerer. Hvis du har taget varen i brug ud over hvad der er nødvendigt for at konstatere varens værdi, egenskaber og den måde den fungerer på, forbeholder vi os retten til, lade tilbagebetalingen helt bortfalde. Du hæfter altså kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes værdi, egenskaber og den måde, de fungerer på. Emballagen/indpakningen af varen skal behandles med omhu, så vi kan genbruge den – hvis ikke kan der fremkomme værdiforringelse af varen.

Reklamation – Hvis der er noget galt med varen

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, afslag i prisen eller pengene tilbage, afhængig af den konkrete situation (dette er vores/butikkens beslutning). Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Anbefaler vi, at du reklamerer ved at kontakt os via mail til info@svendborgsko.dk eller telefonisk på + 45 62 21 43 48. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser. Varen skal sendes til: Svendborg Skotøjsmagasin, Møllergade 3, 5700 Svendborg(men ring først.).

Persondata

For at kunne handle på www.svendborg-sko.dk skal du som minimum oplyse: Navn Adresse Mailadresse Telefon/mobilnummer. Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt, i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes.

Udfyld formularen og så vender vi tilbage hurtigst muligt.​

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Like us på facebook​

Bestil sko​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​★ ★ ★ ★

Vurderet 4,4 / 5 stjerner ud fra mere end 21 anmeldelser fra Facebook

Følg os på ​Instagram

Kontakt

Svendborg Skotøjsmagasin

Møllergade 3
​5700 Svendborg

E-mail: info@svendborgsko.dk

Telefon: 62 21 43 48

CVR: 12214642

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her​

Svendborg Skotøjsmagasin
Møllergade 3
​5700 Svendborg